onsdag 28 september 2011

Läges rapport

Jag fick komma till vårdcentralen i måndags fick i alla fall besked om att det inte är artros eller sen inflammation men att jag måste vila tummarna i minst 3 veckor till men hur i hela friden ska jag stå ut så himla länge men det är väl bara att bita ihop och läsa massor med böcker så det får lov att bli ett besök på bibblan och jag ska varpa till en trasmatta så kan jag sätta igång vävstolen här hemma för väva kan jag göra utan att det gör ont. Så nu vet ni varför om det blir tyst här på bloggen INGEN stickning över huvudtaget.

Jag lyckades måla 2 örngott till gulliganerna i förra veckan så i helgen bär det av till Örebro de är födelsedagpresenter.

Gjorde även i ordning min ring med de växtfärgade garnproverna från skolan.
det blev så många super snygga färger och det var jätte roligt att färga så nu pratar några av oss som bor här i trakten att vi ska träffas i sommar och växtfärga.

Idag fick jag min vinst från Bondmoora i stan, jätte snygg. Bild kommer när den har kommit på plats.

Ha det så bra och sticka lugnt.

1 kommentar:

Rät&Avig sa...

Oj, så tråkigt med dina ömmande händer!
Hoppas det löser sig!
Svårt att hålla sig från att sticka.
/Ann-Britt