lördag 20 augusti 2011

Hjärnsläpp

Idag har vi haft regn hela dagen så det har blivit en hel del stickat
Jag stickar på Vickeviras sjalen men tror att min hjärna har slutat att fungera totalt jag får inte till del 4 nu har jag stickat 2 omgångar av diagrammet flera gånger och repat lika många gånger, vete sjutton vad jag gör för fel men det stämmer inte det ser hel mysko ut.Gör ett nytt försök i morgon kväll igen för nu ger jag upp, Hjärnsläppet kan bero på en j...la tandvärk och mycket värktabletter så himla typiskt att det ska komma när det är helg men jag ska försöka att stå ut till måndag morron annars får jag lov att åka 7mil till jourhavande tandläkare och så blir det väl dubbelt så dyrt oxå, i morron ska jag skjutsa min yngsta son till skolan i Älvdalen så då kan jag inte stoppa i mej de starka värktabletterna jag har. Men det är väl bara försöka att bita ihop:))

Jag har även beställt garn till en kofta och sockor. Är så himla sugen att börja på nåt nytt.
I Torsdags var jag till Skolan och vävde på min matta jag satt upp innan sommarlovet jösses vad roligt det var att väva igen jag vävde 50cm den ska bli 4m när den är klar.

Ha en fortsatt härlig helg

6 kommentarer:

4U2 sa...

Same to you!

maja sa...

fy för tandvärk, hopas du får hjälp efter helgen. Ja, visst är det kul med vävning :)

Rosenvante sa...

Hoppas du slipper ha sån värk idag så det går bra med körandet.

Anette sa...

Stackars dej! Det finns inget värre än tandvärk:(

Hedvig sa...

Usch, krya på tandvärken! :)

Anta sa...

Tack så mycket för era fina kommentarer. värken släppte en del på söndagen klarade mej på svagare värktabletter så jag kunde köra bil, men fick lov att besöka Tandläkaren både måndag och tisdag dom visst inte riktigt vad värken kom ifrån men på tisdagen så hittades orsaken och blev åtgärdad så nu är det bra igen. jippiii! hade kunnat mörda nån på lördagen när det var som värst