onsdag 1 december 2010

Jippi student

JIPPII!!
Idag fick jag beskedet jag väntat på, jag kom in på Sjöviks Folkhögskola kursen Textil Hantverk i januari så nu blir jag student istället för arbetslös. Blev så himla glad.

Nu har målargrejerna kommit fram det blir lite målat till marknaderna oxå.



Det har även blivit några pulsvärmare stickade ett par som jag fått beställning på dom är redan lämnade och så dom här på bilden är stickade av regnbågsgarnet rester från sjalen som jag stickade i våras. Jag tycker dom blev coola.



Ha en mysig vecka.

3 kommentarer:

Hedvig sa...

Grattis! Vad blir det för kurs nu då? :)

Ja, det där med att faktiskt sticka på stickcaféet har jag också upptäckt är en svårighet. Fast nu är jag så stressad med de där halsdukarna att jag stickar varje vakenb minut känns det som... Ha ha!

Fina pulsvärmare! Blev jättesnyggt i det garnet. :)

Ha en bra dag!
Kram

Ingegerd sa...

GRATTIS!!!!!!!!
Hoppas vi får en bra marknadshelg nu när vi jobbat så.
Kramis

Inge sa...

Grattis!