lördag 14 maj 2011

Utställning

Här är några bilder från vår utställning vi hade på Öppet hus i lördags. jösses nu är det ju lördag igen otroligt vad veckorna rusar iväg. I skolan är det full fart på att göra klart allt vi har påbörjat det är ju inte många dagar kvar nu vi slutar den 1 juni. Här hemma är det oxå full fart med trädgårdsarbete det växer så det knakar. På stickfronten så har jag inte många varv kvar på min Annis (bild kommer när den är blockad) rolig stickning så nu ska jag bara bestämma vad jag ska sätta stickorna i här näst









Kom ihåg Schlagerfinalen i kväll och hokey finalen i morgon Heja Sverige.
Ha en härlig helg

2 kommentarer:

maja sa...

Missade ju erar öppethus, hade ingen bil eftersom både maken och dottern jobbade och jag glömt att säga till att jag behövde en bil, jätte lessen för det hade verkligen velat se allt och träffa dig och Ingrid.

4U2 sa...

Det var mycket snyggt ni skapat!