lördag 26 februari 2011

Vädret och sportlov

Jaha måste väl skriva en rad om det ombytliga vädret, i torsdags morse var det -26 och sent i går kväll 0 gr idag är det oxå 0 gradigt men såå himla skönt att värsta kylan gett sej för den här veckan har jag SPORTLOV, den här veckan kommer det att bli mycket sport men jag ska bara titta det är ju Skid VM i Oslo men däremot ska jag röja i lillstugan så jag kan få plats med en vävstol som jag fått och så ska jag väcka liv i mina pelargoner. Vid TV tittandet så ska jag försöka att ge mej på tvåändsstickningen, funkar inte det så blir det sockor.

Ha en härlig helg

5 kommentarer:

maja sa...

Tur att fler sportar framför TV:n :)
härligt med en vävstol och fått den dessutom. Min köpte jag av en kompis för 500 kr det tyckte jag var bra! tyvärr blir det inte så mycket vävande som man önskar, men du kanske inspirera mig till att sätta upp en väv igen. Ha ett skönt sportlov

Hedvig sa...

Vad härligt med sportlov! Det vore skönt... :)

Rosenvante sa...

Jag ska också sporta en del denna vecka. :)
Vi ligger också runt 0:an idag och det känns så skönt även om det blir lite rått. Men vi går mot ljusare tider.
Så fin din bakgrund är, riktigt försommrig.

Maria sa...

Vad mysigt det låter. En egen vävstol. Att väcka liv i pelargonerna - det ger vårkänslor - härligt!

Susann sa...

kikar förbi och önskar en fin dag :)