torsdag 29 april 2010

Award


Jag har fått en award från Hildurs barnbarn.Tack så mycket gulliga dej. När man får den här awarden ska man berätta 7 saker om sej själv. så här kommer några saker om mej.

Jag har alltid hållit på med hantverk, började med virkning i tonåren, sedan när jag fick barn blev det mycket stickning, efter att barnen växte upp började jag med korgmålning och målade efter ett tid på det mesta, har målat örngott på beställning. har även broderat mycket korsstygn men nu är det stickning som gäller igen.

Jag har 3 jack russel terrier, som jag har tagit 2 valpkullar av, eventuellt så blir det en till i sommar, har parat så vi får se om det blir nåt. Jag tycker det här helt underbart med dessa små liv att få se dom växa upp till olika individer. Jag har även en Rottweiler som blir 7 år i höst.

Jag gillar långpromenader med mina hundar och att vara ute i skogen.
det är den träningen jag klarar av.

Jag har fibromyalgi och har sjukbidrag på heltid till och med sista December på det villkoret att jag hittar nån plats där jag ska börja arbetsträna 10 tim/v till att börja med, det är meningen att jag ska komma upp i 20tim/v. sedan ska jag söka en anställning på halvtid den andra halvan har jag fast sjukbidrag.

Jag är 51 år har 3 utflugna barn, en dotter och 2 söner, som jag är en riktig hönsmamma åt, men samtidigt försöker jag att inte lägga mej i, men det är svårt vill ju att dom ska ha det allra bästa. Inga egna barbarn, men 2 bonusbarnbarn som jag stickar lite saker åt.

Jag har fått lov att lära mej att jag inte klarar av att ha hemmet i tipp topp, så nu har jag lärt mej att det inte är en katasrof att det finns dammråttor i hörnen.

Nog om mej, nu ska jag välja 7 bloggar att skicka den vidare till, det är jätte svårt att välja, jag skulle vilja skicka den till alla bloggar som jag är in och tittar på och som jag får så mycket inspiration av. Så jag avstår att välja så den här awarden är till alla som tittar in här och som jag tittat in hos. Kram på er alla bloggare. Den jag skickar till är Maria tack så mycket, jag blir så stolt av att få en award. Kram och Tack

1 kommentar:

Margita sa...

Jag hoppas att du blir nöjd med garnet och sjalen du får gärna lägga ut den på din blogg och meddela mig när du gör det.